15% REDUCERE LA TOATE PRODUSELE

VEZI REDUCERILE

This section doesn’t currently include any content. Add content to this section using the sidebar.

Image caption appears here

Add your deal, information or promotional text

Livrare si plata

DISPONIBILITATEA PRODUSELOR 

Termenul de livrare poate să difere în funcție de disponibilitatea produselor, astfel:

  • Pentru produsele aflate în stoc, termen de livrare între 3-5 zile lucrătoare;
  • Pentru produsele care nu se afla în stoc, acestea vor fi aduse de la producător cu următorul transport programat, ceea ce înseamnă un interval de timp estimat între 4-8 săptămâni. Produsele care vor reveni ulterior în stocul furnizorului (data menționată în descrierea fiecărui produs) vor fi aduse cu transportul programat în luna respectivă, clientul fiind anuntat de data estimativa de livrare;
  • Pentru produsele care se execută si se importă numai la comandă, în funcție de programarea transportului, livrarea se va face în intervale mai mari (14-30 săptămâni). Veți fi în permanență informați cu privire la stadiul executării comenzii dar și despre posibile evenimente neprevăzute care ar putea duce la întârzierea sau anularea comenzii.

Fiecare produs în parte are o secțiune cu informații despre termenul estimativ de livrare în cadrul descrierii produsului. Cu toate că vom face tot posibilul ca produsele să ajungă în termenul cel mai scurt la dumneavostra, rețineți că termenele de livrare sunt estimări. Nu putem garanta că estimările nu vor fi afectate de probleme neprevăzute care afectează producatorul sau partenerii noștri de livrare. Dacă nu reușim să respectăm expedierea sau data livrării estimate, vă vom contacta cu o dată estimativă revizuită.

PLATA COMENZILOR 

Puteți alege dintre următoarele metode de plată:

  • Numerar prin ramburs la curier la primirea coletului, valabil doar pe terioriul României;
  • Card bancar prin efectuarea plății online în condiții de deplină securitate prin intermediul procesatorului de plăți MobilPay, fără a fi perceput un comision suplimentar. Plata poate fi efectuată prin Visa sau Mastercard, utilizând sistemul 3D Secure. Acest sistem vă garantează faptul că plata are loc în condiții de maximă siguranță iar site-ul de pe care faceți achiziții este de asemenea sigur. Datele bancare sunt introduse direct în sistemele Visa și Mastercard și nu permit ca informațiile legate de card să fie transferate sau stocate pe serverele magazinului online sau ale procesatorului de plăți;
  • Transfer bancar/ordin de plată după solicitarea în prealabil a facturii fiscale în contul RO52BTRLRONCRT0330918101 deschis pe numele SC Primera Interiors SRL la Banca Transilvania. Comisioanele bancare aferente tranzacției vor fi suportate de către cumpărător.

Pentru comenzile pentru produse care nu sunt în stocul nostru, ce depășesc 14 săptămâni (realizate pe comandă) sau valoarea achiziției depășește 1.500 lei, este necesă achitarea unui avans de 50% din valoarea comenzii. Acesta se poate achita numai cu ordin de plată după primirea facturii de avans în contul RO52BTRLRONCRT0330918101, deschis pe numele SC Primera Interiors SRL la Banca Transilvania.

LIVRAREA PRODUSELOR 

Livrarea produselor se face la adresa menționată în formularul de comandă prin intermediul firmei de curierat DPD România.

Costul transportului diferă:

  • Gratis – pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 lei;
  • 35 lei – pentru comenzile cu o valoare mai mică de 500 lei;
  • Gratis - pentru comenzile ridicate direct din showroom-ul Primera (str. Pompiliu Teodor, 1A, Cluj-Napoca, jud. Cluj);

Livrarile internationale se realizeaza doar pe teritoriul Uniunii Europene, costul transportului fiind suportat de catre client. 

În cazul în care modalitatea de transport este negociată la cererea clientului, acesta din urmă va suporta riscul și costurile aferentei modalității de transport alese.

Livrările și retururile internaționale se realizează cu aceeași firmă de curierat însă costurile vor fi suportate integral de către client. Costul va fi comunicat clientului înainte de preluarea de către curier a coletului/coletelor. 

În cazul în care bunurile trebuie expediate în mod repetat din cauza clientului, acesta este obligat să plătească costurile de transport asociate livrărilor repetate, respectiv costurile asociate cu alte metode de livrare.

Clientul are obligația să accepte bunurile comandate iar la preluarea lor de la curier are obligația să deschidă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele  precum și integritatea coletelor fragile sau a componentelor fragile ambalate (componente din sticlă, marmură etc). Verificarea va trebui realizată în prezența agentului de curierat în momentul recepționării comenzii, expedierea incluzând și serviciul de deschidere a coletelor. În cazul în care se observă orice tip de defect sau deteriorare se va întocmi un proces verbal între curier și client. De asemenea, sesizarea va trebui făcută în maximum 48 ore de la recepționare la adresa de e-mail office@primera.ro împreună cu informații despre comandă, starea produsului precum și poze cu produsul și ambalajul.

Nu ne asumam responsabilitatea financiara sau de retur pentru coletele neverificate de catre client la preluare!

În cazul constatării desfacerii neavizate a ambalajului, clientul are dreptul să refuze preluarea coletelor de la curier. 

Dacă nu ați fost disponibil pentru preluarea coletului, curierul vă va informa despre pachetul nelivrat. Aceasta înseamnă că vă va furniza toate informațiile necesare pentru a ridica pachetul ulterior. Înainte de livrare veți primi un mesaj text sau un apel telefonic din partea curierului.

Semnarea notei de livrare de către client atestă integritatea bunurilor și starea bună a acestora în urma transportului.

Cautare...